FAQ
Najczęściej zadawane pytania:
Czas trwania spektaklu / organizacja wydarzenia / wiek uczestników
Jaki jest czas trwania spektaklu?
Przedstawienie trwa 65 minut, bez przerw. Nie zdarzyło nam się, żeby w trakcie spektaklu wyszła jakaś rodzina, bo dziecku się znudziło.
Jeśli macie Państwo wątpliwości, polecamy recenzje innych rodziców z naszych spektakli:
Rekomendacje spektaklu i naszej strony: https://www.facebook.com/strazaksamnazywo/reviews/
Recenzje z poszczególnych miast: https://www.facebook.com/media/set/?vanity=strazaksamnazywo&set=a.412972719955670
Czy podczas przedstawienia będzie przerwa?
Nie.
Czy jest szatnia?
Tak.
Czy można przyjść z wózkiem?
Tak. Sugerujemy postawić wózek w szatni, i nie zabierać wózka na widownię, bo może zagradzać wyjście ewakuacyjne.
Dla dzieci w jakim wieku przeznaczony jest spektakl?
Spektakl stworzony jest dla maluchów i dzieci w wieku przedszkolnym. Jego długość, efekty świetlne, dźwiękowe i głośność są przystosowane dla najmłodszych. Wesołe piosenki, interaktywny scenariusz i gra aktorska angażują małych widzów w fabułę przedstawienia. Gramy tylko i wyłącznie niedużych salach teatralnych, z amfiteatralną widownią. Gwarantuje ona doskonałą widoczność sceny, ze wszystkich miejsc na sali, tak, aby nasi najmniejsi widzowie mieli komfort oglądania. Opinie rodziców, na temat wieku dzieci, którzy już uczestniczyli w pokazach, możecie Państwo przeczytać tutaj:
https://www.facebook.com/strazaksamnazywo/reviews/
https://www.facebook.com/media/set/?vanity=strazaksamnazywo&set=a.412972719955670
Od jakiego wieku dzieci muszą mieć swój własny bilet na spektakl?
Wszystkie dzieci, które ukończyły 2 rok życia, muszą posiadać bilet na miejsce numerowane.
Dzieci młodsze niż 2 lata nie potrzebują samodzielnych biletów. Mogą one wejść na widownię z opiekunem posiadającym swój bilet oraz dokument potwierdzający wiek dziecka. Podczas spektaklu dzieci te siedzą na kolanach swojego opiekuna.
Czy dziecko może siedzieć u opiekuna na kolanach?
Dziecko do 2. roku życia musi siedzieć na kolanach dorosłego opiekuna, który posiada bilet. Opiekun dziecka powinien posiadać przy sobie dokument potwierdzający wiek dziecka. Dzieci powyżej 2 lat muszą posiadać osobne miejsce i osobny bilet. Dzieci te mogą siedzieć na kolanach opiekuna, o ile nie będą zasłaniały innym uczestnikom widoku.
Czy dla dziecka poniżej 2 roku życia potrzebny jest bilet?
Nie, dziecko poniżej 2 roku życia, jeśli siedzi na kolanach dorosłego opiekuna, nie musi mieć biletu. Opiekun dziecka musi posiadać przy sobie dokument potwierdzający wiek dziecka.
Czy małe dzieci będą dobrze widzieć spektakl? Czy oparcie siedzenia nie będzie zasłaniać im widoku?
Gramy tylko i wyłącznie nieduże sale teatralne, z amfiteatralną widownią. Gwarantuje ona doskonałą widoczność sceny, ze wszystkich miejsc na sali, tak, aby nasi najmłodsi widzowie mieli komfort oglądania.
Czy dzieci mogą samodzielnie uczestniczyć w spektaklu?
Wszystkie dzieci do 12. roku życia muszą być pod opieką dorosłej osoby. Dzieci powyżej 12. roku życia muszą posiadać: dokument tożsamości ze zdjęciem (legitymacja szkolna, dowód osobisty, bilety miesięczny, karta rowerowa itp.) oraz oświadczenie na piśmie od rodziców lub opiekunów, potwierdzające ich zgodę na udział w spektaklu. Idąc na spektakl należy zabrać ze sobą oryginał oświadczenia podpisanego przez rodziców.
Czy dzieci mogą podchodzić pod scenę?
Tak, ale z zachowaniem bezpieczeństwa – nie mogą dotykać urządzeń elektrycznych ani scenografii. Może to grozić uszczerbkiem na zdrowiu. Nie ma możliwości, aby dziecko weszło na scenę.
Gdzie można zobaczyć “Strażak Sam Na Żywo: Przygoda Na Biwaku / nowe terminy / inne miasta
Gdzie i kiedy zagracie? Czy zagracie w moim mieście?
Aktualna lista wydarzeń jest dostępna tu: https://www.facebook.com/strazaksamnazywo/events/. Prosimy śledzić nasz profil, tutaj link: https://www.facebook.com/strazaksamnazywo, tu co kilka tygodni będziemy ogłaszać nowe miasta na trasie Strażaka Sama.
Czy przedstawienia “Strażak Sam na Żywo” odbędą się w innych miastach? Gdzie mogę się tego dowiedzieć?
Wszystkie aktualne wydarzenia są ogłoszone w tu: /rozklad-jazdy/
Jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się czy Strażak Sam odwiedzi Wasze miasto, możecie napisać do nas wiadomość na messengerze: https://www.facebook.com/strazaksamnazywo/ Polecamy również śledzić nasze strony na Facebook’u i Instagramie. Tam najszybciej dowiedzą się Państwo o wszystkich ważnych wydarzeniach związanych ze spektaklem “Strażak Sam na Żywo” i jego kolejnych odsłonach.
Czy będą nowe przedstawienia “Strażak Sam na Żywo” w kolejnych latach?
W przygotowaniu są kolejne części spektaklu Strażak Sam na Żywo. Polecamy śledzić nasze strony na Facebook’u i Instagramie. Tam najszybciej dowiedzą się Państwo o wszystkich ważnych wydarzeniach związanych ze spektaklem “Strażak Sam na Żywo” i jego kolejnych odsłonach.
Czy zagracie jeszcze w moim mieście?
Jeżeli chcecie Państwo dowiedzieć się czy Strażak Sam odwiedzi Wasze miasto lub będzie grał w okolicy, napiszcie do nas wiadomość na messengerze:
https://www.facebook.com/strazaksamnazywo/
Polecamy również śledzić nasze strony na Facebook’u i Instagramie. Tam najszybciej dowiedzą się Państwo o wszystkich ważnych wydarzeniach związanych ze spektaklem „Strażak Sam na Żywo” i jego kolejnych odsłonach.
Dlaczego nie odwiedzacie mniejszych miast?
Nasz spektakl to skomplikowane i kosztowne widowisko z dużą scenografią, kilkunastoosobową obsadą i ekipą produkcyjną. Tylko profesjonalne sale teatralne i widowiskowe są w stanie sprostać naszym wymaganiom technicznym. Nie jesteśmy finansowani z żadnych źródeł publicznych czy samorządowych. Żeby zrealizować spektakl i jednocześnie móc Państwu zaoferować bilety w zróżnicowanych cenach, musimy występować 2 lub 3 razy dziennie w jednej sali. Niestety w wielu mniejszych miejscowościach, a w szczególności obiektach z widownią poniżej 350 miejsc, nie będziemy w stanie odwiedzić. Zapraszamy do najbliższej możliwej lokalizacji, gdzie można jeszcze zakupić bilety. Jeśli nie jesteś pewien gdzie najbliżej Ciebie, będziemy występować, napisz do nas, wiadomość na messengerze na www.facebook.com/strazaksamnazywo, a podpowiemy Ci gdzie i kiedy będzie prezentowany spektakl.
Rezerwacja / zakup biletu / ceny / zniżki / dostępność miejsc
Ile kosztuje bilet?
Bilety najlepiej kupić internetowo. W każdym mieście mamy kilka stref cenowych. Prosimy wejść w ten link: https://shops.ticketmasterpartners.com/strazak-sam-na-zywo lub https://www.eventim.pl/campaign/strazaksamnabiwaku, oraz https://goodwalk.kupbilecik.pl wybrać miasto oraz godzinę, a następnie miejsce na widowni. Tam pojawi się cena. Przesuwając kursor po różnych miejscach na widowni, będziecie Państwo mogli sprawdzić, ile kosztują bilety w innych strefach.
Możesz też, kliknąć w przycisk filtruj po wszystkie ceny. Tu pojawi się suwak. Ustaw interesującą Ciebie cenę i pojawią się wszystkie dostępne miejsca. Wszystkie osoby powyżej 2. lat mają taką samą cenę biletu. Dzieci, które nie ukończyły 2. roku życia w dniu spektaklu, wchodzą bezpłatnie.
Czy są bilety ulgowe?
Nie mamy biletów ulgowych. Przedstawienie “Przygoda na Biwaku” jest spektaklem dla dzieci. Nie ma podziału na bilety ulgowe i normalne. Dzieci do 2. roku życia wchodzą na spektakl bezpłatnie. Dzieci, które ukończyły 2. rok życia muszą posiadać swój oddzielny bilet, taki jak ich opiekunowie. W każdym mieście mamy kilka stref cenowych. Prosimy wejść w ten link: https://shops.ticketmasterpartners.com/strazak-sam-na-zywo lub https://www.eventim.pl/campaign/strazaksamnabiwaku, oraz https://goodwalk.kupbilecik.pl
To od Państwa zależy wybór, w jakiej cenie kupicie bilety i w ile osób chcecie się wybrać na spektakl.
Jak mogę kupić lub zamówić bilety? Czy musze płaci za ich dostarczanie? W jakiej postaci mogą być bilety?
Bilety najszybciej kupić internetowo. Prosimy wejść w na stronę jednej z bileterii https://shops.ticketmasterpartners.com/strazak-sam-na-zywo
https://www.eventim.pl/campaign/strazaksamnabiwaku, oraz https://goodwalk.kupbilecik.pl wybrać miasto oraz godzinę, a następnie miejsce na widowni. W kolejnym kroku pojawi się różnie opcje biletów i sposób ich doręczenia.
Masz 3 opcje biletu:
Bilet elektroniczny (w aplikacji lub home print)
Bilet zwykły (papierowy)
Bilet kolekcjonerski (kolorowy).
Bilet elektroniczny jest bezpłatnie do Ciebie dostarczany i otrzymujesz go do razu, po zakupie. Za postale bilety zapłacisz dodatkowo w/g kosztu ich dostarczenia. Bilety w wersji papierowej i kolekcjonerskiej, zostaną wysłane w ciągu 14 dni roboczych od daty sfinalizowania transakcji.
Bilet elektroniczny
W chwili zakupu w bileterii zakładasz konto (lub już je masz), wówczas Twoje bilety zawsze będą na Twoi koncie, nawet jak je wydrukujesz i zgubisz. Przy kontroli biletów, wystarczy, że pokaż nam tylko ich Code QR w aplikacji lub zdjęcie albo PDF biletu z kode paskowy lub kodem QR. Zawsze możesz je wydrukować i przynieść na spektakl. Jeśli nie pamiętasz hasło do swoej konta w bileterie, najlepiej po otrzymaniu od razu zapisać je w komputerze lub wydruku lub zapisz w telefon ich zdjęcie lub pdf.
Bilet papierowe lub kolekcjonerskie
Trzeb wybrać sposób dostarczenia: kurierem lub poczta. Opłacić sposób doręczenia. Bilety zostaną dostarczone na wskazany przez Ciebie adres, przy zakupie.
Jeśli zgubiłeś takie bilety, koniecznie skontaktuj się z bileterią w celu zamówienia duplikatów. Duplikaty pojawi się na Twoi koncie w bileterii, może otrzymać je pocztą elektroniczną lub zamówić doręczenie do domu za dodatkowa opłata.
Czy można zarezerwować bilet?
Nie, biletów nie można rezerwować. Można je kupić na stronie internetowej, tutaj linki:
https://shops.ticketmasterpartners.com/strazak-sam-na-zywo lub https://www.eventim.pl/campaign/strazaksamnabiwaku, oraz https://goodwalk.kupbilecik.pl
Radzimy się pospieszyć z zakupem, aby móc mieć jak najatrakcyjniejsze miejsca na sali! Bilety bardzo szybko się sprzedają.
Czy można kupić bilety na miejscu w kasie?
Tak, w części obiektów, jest prowadzona sprzedaż w kasie na miejscu. Bilety można kupić przed spektaklem jedynie, jeśli zostaną wolne miejsca, czego nie możemy zagwarantować. Wtedy istnieje możliwość zakupu biletów wyłącznie za gotówkę.
Czy będzie można na miejscu kupić bilet i zapłacić kartą?
Na miejscu będzie można kupić bilet, lecz płatność musi być tylko gotówką
Czy jest możliwość otrzymania faktury?
Tak. Sprzedażą biletów zajmuje się bileterie, one wystawiają w naszym imieniu faktury.
Aby otrzymać fakturę, po dokonaniu zakupu, należy napisać wiadomość z podaniem numeru zamówienia i danych do faktury, a następnie wysłać w ciągu 7 dni od dnia dokonania płatności na adres:
Po zakupie w Ticketmaster: faktury@ticketmaster.pl
Po zakupie w Eventim: faktury@eventim.pl
Kup Bilecik.pl Opcje chęci otrzymania faktury VAT można zaznaczyć podczas składania nowej rezerwacji, wtedy taka faktura jest generowana automatycznie i po dokonaniu wpłaty przesyłana jest do odbiorcy. Jeżeli jednak potrzeba wystawienia faktury nastąpiła po opłaceniu biletów, to można do nas napisać z prośbą o jej dodatkowe wystawienie podając dane.
Więcej informacji pod tym linkiem https://help.ticketmaster.pl/hc/pl/articles/360020102214-W-jaki-spos%C3%B3b-mog%C4%99-otrzyma%C4%87-faktur%C4%99-za-zakupione-bilety-
Większość kas sali oferuje tylko paragony. W przypadku konieczności faktury, polecam zakup przez systemy on line i zamówienie faktury.
Zostały miejsca w ostatnich rzędach – czy moje dzieci będą widzieć?
Wszystkie nasze sale są przystosowane do dziecięcej publiczności. Gramy tylko i wyłącznie w niedużych salach teatralnych z amfiteatralną widownią. Gwarantują one doskonałą widoczność sceny, ze wszystkich miejsc na sali, tak, aby nasi najmłodsi widzowie mieli komfort oglądania i przeżywania razem z bohaterami ich przygód. Prosimy pamiętać, że nasz spektakl nie jest w stałej ofercie repertuarowej w Państwa mieście. Ze względu na ograniczenia dostępności obsady aktorskiej, scenografii, kostiumów, rekwizytów oraz licencji w większości miast zagramy tylko jeden raz.
Zdjęcia i filmy podczas przedstawienia / Zdjęcia z bohaterami
Czy będzie można robić zdjęcia podczas spektaklu?
Tak, ale z wyłączoną lampą błyskową.
Czy można nagrać przedstawienie “Strażak Sam na Żywo”?
Nie, nie ma możliwości nagrania spektaklu. Dozwolone jest nagranie tylko krótkich fragmentów na potrzeby mediów społecznościowych, nie dłuższych niż 60 sekund.
Czy po spektaklu będzie można zrobić sobie zdjęcie z bohaterem?
Tak, jedna z bajkowych postaci po spektaklu wychodzi na ściankę PR, żeby pozować do zdjęć grupowych z publicznością. Żeby zrobić sobie zdjęcie pamiątkowe trzeba, bezpośrednio po spektaklu, poczekać przy ściance PRowej.
Czy można zrobić sobie zdjęcie na scenie lub z wozem strażackim?
Nie. Nie wolno wchodzić na scenę zarówno podczas spektaklu, jak i po jego zakończeniu.
Nie wolno robić zdjęć na scenie.
Udział widzów z niepełnosprawnosciami
Czy dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności mają ulgę?
Osoby poruszające się na wózkach mają bezpłatny wstęp na spektakl. Wiąże się to z tym, że takie osoby nie zajmują pełnopłatnego miejsca. Takie zasady wyznaczył organizator.
Bilet dla osoby poruszającej się na wózku.
Dzieci poruszające się na wózku inwalidzkim mają bezpłatny wstęp i zajmują specjalnie wyznaczone dla nich miejsca. Liczba miejsc jest ograniczona. Opiekun musi posiadać wejściówkę. Prosimy o zgłoszenie chęci udział po przez formularza znajdujący się tutaj:
https://help.ticketmaster.pl/hc/pl/requests/new. W przypadku zakupu biletów w Eventim bilety dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępne są po skontaktowaniu się z Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem infolinii (+48 22 591 8383) lub adresu e-mail niepelnosprawni@eventim.pl. Prosimy podać miasta oraz godziny spektaklu, na który chcieliby się Państwo wybrać i ilość osób. Bileteria wróci do Państwa z informacją, iloma miejscami dysponuje sala.
Współpraca / Media / Staż
Z kim się mogę skontaktować w sprawie współpracy mediowej?
Prosimy wysłać maila na dwa adresy: media@goodwalk.pl i info@goodwalk.pl
Z kim się mogę w sprawie akredytacji?
Prosimy wysłać maila na: media@goodwalk.pl.
Jestem influenserem / prowadzę bloga / stronę informacyjną z kim mogę się skontaktować w sprawie współpracy?
Prosimy wysłać maila na dwa adresy: media@goodwalk.pl i info@goodwalk.pl
Z kim się mogę skontaktować w sprawie stażu/praktyk, wolontariatu?
Prosimy wysłać maila na: info@goodwalk.pl
Jeśli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na pytanie, chętnie udzielimy Ci odpowiedzi, wystarczy, że napiszesz do nas:
Facebook – https://www.facebook.com/strazaksamnazywo
e-mail – info@goodwalk.pl