Przejdź do treści
Strażak Sam na Żywo - logo

FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

Czas trwania spektaklu / organizacja wydarzenia / wiek uczestników

Jaki jest czas trwania spektaklu?

Przedstawienie trwa 65 minut, bez przerw. Nie zdarzyło nam się, żeby w trakcie spektaklu wyszła jakaś rodzina, bo dziecku się znudziło.

Jeśli macie Państwo wątpliwości, polecamy recenzje innych rodziców z naszych spektakli, tu: Rekomendacje spektaklu i naszej strony: https://www.facebook.com/strazaksamnazywo/reviews/

Recenzje z poszczególnych miast: https://www.facebook.com/media/set/?vanity=strazaksamnazywo&set=a.412972719955670

Czy podczas przedstawienia będzie przerwa?

Nie.

Czy jest szatnia?

Tak.

Czy można przyjść z wózkiem?

Tak. Sugerujemy postawić wózek w szatni, i nie zabierać wózka na widownię, bo może zagradzać wyjście ewakuacyjne.

Czy są jakieś ograniczenia wiekowe dla uczestników?

Nie, nie ma. To rodzice i opiekunowie decydują o tym, dzieci w jakim wieku chcą zabrać na spektakl.

Dla dzieci w jakim wieku przeznaczony jest spektakl?

Spektakl stworzony jest dla maluchów i dzieci w wieku przedszkolnym. Jego długość, efekty świetlne, dźwiękowe i głośność są przystosowane dla najmłodszych. Wesołe piosenki, interaktywny scenariusz i gra aktorska angażują małych widzów w fabułę przedstawienia. Gramy tylko i wyłącznie nieduże sale teatralne, z amfiteatralną widownią. Gwarantuje ona doskonałą widoczność sceny, ze wszystkich miejsc na sali, tak, aby nasi najmniejsi widzowie mieli komfort oglądania. Opinie rodziców, na temat wieku dzieci, którzy już uczestniczyli w pokazach, możecie Państwo przeczytać tutaj:
https://www.facebook.com/strazaksamnazywo/reviews/

Od jakiego wieku dzieci muszą mieć swój własny bilet na spektakl?

Wszystkie dzieci, które ukończyły 2 lata, muszą posiadać bilet na miejsce numerowane.

Dzieci młodsze niż 2 lata nie potrzebują oddzielnych biletów. Mogą one wejść na widownię z opiekunem posiadającym swój bilet oraz dokument potwierdzający wiek dziecka. Podczas spektaklu dzieci te siedzą na kolanach swojego opiekuna.

Czy dziecko może siedzieć u opiekuna na kolanach?

Dziecko do 2. roku życia musi siedzieć na kolanach dorosłego opiekuna, który posiada bilet. Opiekun dziecka powinien posiadać przy sobie dokument potwierdzający wiek dziecka. Dzieci powyżej 2 lat muszą posiadać osobne miejsce i osobny bilet. Dzieci te mogą siedzieć na kolanach opiekuna, o ile nie będą zasłaniały innym uczestnikom widoku.

Czy dla dziecka poniżej 2 roku życia potrzebny jest bilet?

Nie, dziecko poniżej 2 roku życia, jeśli siedzi na kolanach dorosłego opiekuna, nie musi mieć biletu. Opiekun dziecka powinien posiadać przy sobie dokument potwierdzający wiek dziecka. 

Czy małe dzieci będą dobrze widzieć spektakl? Czy oparcie siedzenia nie będzie zasłaniać im widoku?

Gramy tylko i wyłącznie nieduże sale teatralne, z amfiteatralną widownią. Gwarantuje ona doskonałą widoczność sceny, ze wszystkich miejsc na sali, tak, aby nasi najmniejsi widzowie mieli komfort oglądania.

Czy dzieci mogą samodzielnie uczestniczyć w spektaklu?

Wszystkie dzieci do 12. roku życia muszą być pod opieką dorosłej osoby. Dzieci powyżej 12. roku życia muszą posiadać: dokument tożsamości ze zdjęciem (legitymacja szkolna, dowód osobisty, bilety miesięczny, karta rowerowa itp.) oraz oświadczenie na piśmie od rodziców lub opiekunów, potwierdzające ich zgodę na udział w spektaklu. Idąc na spektakl należy zabrać ze sobą oryginał oświadczenia podpisanego przez rodziców. 

Czy dzieci mogą podchodzić pod scenę?

Tak, ale z zachowaniem bezpieczeństwa – nie mogą dotykać urządzeń elektrycznych ani scenografii. Może to grozić uszczerbkiem na zdrowiu. Nie ma możliwości, aby dziecko weszło na scenę.

Gdzie można zobaczyć “Strażak Sam Na Żywo: Cyrkowa Przygoda” / nowe terminy / inne miasta

Gdzie i kiedy zagracie? Czy zagracie w moim mieście?

Aktualna lista wydarzeń jest dostępna tu: https://www.facebook.com/strazaksamnazywo/events/. Prosimy śledzić nasz profil, tutaj link: https://www.facebook.com/strazaksamnazywo, tu co kilka tygodni będziemy ogłaszać nowe miasta na trasie Strażaka Sama.

Czy przedstawienia “Strażak Sam na Żywo” odbędą się w innych miastach? Gdzie mogę się tego dowiedzieć?

Wszystkie aktualne wydarzenia są ogłoszone w tu https://www.strazaksamnazywo.pl/rozkład-jazdy.
Jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się czy Strażak Sam odwiedzi Wasze miasto, możecie napisać do nas wiadomość na messengerze www.facebook/strazaksamnazywo Polecamy również śledzić nasze strony na Facebook’u i Instagramie. Tam najszybciej dowiedza się Pańtwo o wszystkich ważnych wydarzeniach związanych ze spektaklem “Strażak Sam na Żywo” i jego kolejnych odsłonach.

Wszystkie aktualne wydarzenia są ogłoszone w tu https://www.strazaksamnazywo.pl/rozkład-jazdy.
Jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się czy Strażak Sam odwiedzi Wasze miasto, możecie napisać do nas wiadomość na messengerze www.facebook/strazaksamnazywo Polecamy również śledzić nasze strony na Facebook’u i Instagramie. Tam najszybciej dowiedzą się Państwo o wszystkich ważnych wydarzeniach związanych ze spektaklem “Strażak Sam na Żywo” i jego kolejnych odsłonach.

Czy będą nowe przedstawienia “Strażak Sam na Żywo” w kolejnych roku?

W przygotowaniu są kolejne części spektaklu Strażak Sam na Żywo. Polecamy śledzić nasze strony na Facebook’u i Instagramie. Tam najszybciej dowiedzą się Państwo o wszystkich ważnych wydarzeniach związanych ze spektaklem “Strażak Sam na Żywo” i jego kolejnych odsłonach.

Czy zagracie jeszcze w moim mieście?

Spektakl “Cyrkowa Przygoda” kończymy prezentować latem 2022 roku. Po tym terminie nie będzie można ich już zobaczyć. Zatem aktualne przedstawienia to ostatnia szansa, aby przeżyć “Cyrkową Przygodę” ze Strażakiem Samem i jego drużyną. O kolejnych spektaklach ze Strażakiem Samem, najszybciej poinformujemy na naszej stronie na Facebook’u i Instagramie, zapraszamy do polubienia naszych mediów społecznościowych, aby być na bieżąco ze wszystkimi informacjami.

Dlaczego nie odwiedzacie mniejszych miast?

Nasz spektakl to skomplikowane i kosztowne widowisko z duża scenografią, kilknastoosobową obsadą i ekipą produkcyjną. Tylko profesjonalne sale teatralne i widowiskowe są w stanie sprostać naszym wymaganiom technicznym. Nie jesteśmy finansowani z żadnych źródeł publicznych czy samorządowych. Żeby zrealizować spektaklu, a jednocześnie móc Państwu zaoferować bilety w zróżnicowanych cenach, musimy występować 2 lub 3 razy dziennie, w jednej sali. Niestety wielu mniejszych miejscowości, a w szczególności obiektów z widownia poniżej 320 miejsc, nie będziemy w stanie odwiedzić. Zapraszamy do najbliższej możliwej lokalizacji, gdzie można jeszcze kupić bilety. Jeśli nie jesteś pewien, gdzie najbliżej Ciebie będziemy występować, napisz do nas podpowiemy Ci gdzie i kiedy będzie prezentowany spektakl.

Rezerwacja / zakup biletu / ceny / zniżki / dostępność miejsc

Ile kosztują bilety?

W każdym mieście mamy kilka stref cenowych. Prosimy wejść w ten link: https://shops.ticketmasterpartners.com/strazak-sam-cyrkowa-przygoda lub https://www.eventim.pl/campaign/samlive?affiliate=GW1, wybrać miasto oraz godzinę, a następnie miejsce na widowni. Tam pojawi się cena. Przesuwając kursor po różnych miejscach na widowni, będziecie Państwo mogli sprawdzić, ile kosztują bilety w innych strefach.

Możesz też, kliknąć w przycisk filtruj po > wszystkie ceny. Tu pojawi się suwak. Ustaw interesującą Ciebie cenę i pojawią się wszystkie dostępne miejsca. Wszystkie osoby powyżej 2. lat mają taką samą cenę biletu. Dzieci, które nie ukończyły 2. roku życia w dniu spektaklu, wchodzą bezpłatnie. B

Radzimy pospieszyć się z zakupem, bilety bardzo szybko się wyprzedają, a w wielu miastach zagramy tylko jeden jedyny raz.

Czy są bilety ulgowe?

Nie mamy biletów ulgowych. Przedstawienie “Cyrkowa Przygoda” jest spektaklem dla dzieci. Nie ma podziału na bilety ulgowe i normalne. Dzieci do 2. roku życia wchodzą na spektakl bezpłatnie. Dzieci, które ukończyły 2. rok życia muszą posiadać swój oddzielny bilet, taki jak ich opiekunowie. W każdym mieście mamy kilka stref cenowych. Prosimy wejść w ten link: https://www.eventim.pl/campaign/samlive?affiliate=GW1 lub https://shops.ticketmasterpartners.com/strazak-sam-cyrkowa-przygoda
To od Państwa zależy wybór, w jakiej cenie kupicie bilety i w ile osób chcecie się wybrać na spektakl.  

Czy można zrealizować bon turystyczny lub czy obowiązuje Karta Dużej Rodziny?

Niestety nasza bileteria nie ma możliwości realizacji bonów turystycznych. Nie oferujemy innych zniżek.

Czy mogę zarezerwować bilety?

Nie, biletów nie można rezerwować. Można je kupić na stronie internetowej, tutaj linki: https://www.eventim.pl/campaign/samlive?affiliate=GW1 lub https://shops.ticketmasterpartners.com/strazak-sam-cyrkowa-przygoda. Radzimy się pospieszyć z zakupem, aby móc mieć jak najatrakcyjniejsze miejsca na sali! Bilety bardzo szybko się sprzedają.

Czy można kupić bilety na miejscu w kasie?

W części obiektów, jest prowadzona sprzedaż w kasie na miejscu. Bilety można przed spektaklem jedynie, jeśli zostaną wolne miejsca, czego nie możemy zagwarantować. Wtedy istnieje możliwość zakupu biletów wyłącznie gotówką.

Czy będzie można na miejscu kupić bilet i zapłacić kartą?

Na miejscu będzie można kupić bilet, lecz płatność musi być tylko gotówką.

Czy można kupić bilety stacjonarnie w sklepie?

Bilety najlepiej kupić w internecie, klikając tu:
Eventim: https://bit.ly/3oYEaiH lub Ticketmaster: https://tiny.pl/r6782.

Stacjonarnie, można kupić we wszystkich sklepach sieci Media Markt w całej Polsce oraz w wybranych lokalizacjach Ticketmaster. Tutaj lista: https://bit.ly/3tEjf6j oraz Eventim: https://bit.ly/3IC2Vcf

Zostały miejsca w ostatnich rzędach – czy moje dzieci będą widzieć?

Wszystkie nasze sale są przystosowane do dziecięcej publiczności. Gramy tylko i wyłącznie nieduże sale teatralne, z amfiteatralną widownią. Gwarantują one doskonałą widoczność sceny, ze wszystkich miejsc na sali, tak, aby nasi najmniejsi widzowie mieli komfort oglądania i przeżywania razem z bohaterami ich przygód. Prosimy pamiętać, że nasz spektakl nie jest w stałej ofercie repertuarowej w Państwa mieście. Ze względu na ograniczenia dostępności obsady aktorskiej, scenografii, kostiumów, rekwizytów oraz licencji w większości miast zagramy tylko jeden jedyny raz.

Czy organizujecie spektaklu w tygodniu, dla grup zorganizowanych? Jak zarezerwować bilety dla większej grupy osób? 

Wszystkie osoby zainteresowane osoby organizacją wyjścia grupowego (minimum 20 osób) prosimy o kontakt na maila info@goodwalk.pl, ze wskazaniem liczby osób, miasta. Takim grupom będzie oferowana zniżka.

Czy jest możliwość zorganizowania spektaklu naszym przedszkolu lub szkole?

Nasz spektakl to skomplikowane i kosztowne widowisko z duża scenografią. Tylko profesjonalne sale teatralne i widowiskowe są w stanie sprostać naszym wymaganiom technicznym. Dlatego nie występujemy w przedszkolach i szkołach. Zapraszamy do uczestnictwa w już zaplanowanych wydarzeniach i zakupu biletu grupowego ze zniżką, lub organizacji sklepiku dla Państwa w tygodniu. Wszystkie osoby zainteresowane organizacją wyjścia grupowego (minimum 20 osób) i organizacji spektaklu prosimy o kontakt na maila info@goodwalk.pl. ze wskazaniem liczby osób, miasta oraz godziny.

Czy jest możliwość zorganizowania spektaklu w naszym domu kultury?

Wszystkie instytucje kulturalne, zainteresowane organizacją sklepu, o kontakt na maila info@goodwalk.pl.

Czy występujecie w galeriach handlowych / amfiteatrach / w plenerze?

Nie. Nasz spektakl to skomplikowane i kosztowne widowisko z duża scenografią. Tylko profesjonalne sale teatralne i widowiskowe są w stanie sprostać naszym wymaganiom technicznym. Nie organizujemy mini pokazów ani spotkań z bajkowymi postaciami.

<strong>Zdjęcia i filmy podczas przedstawienia / Zdjęcia z bohaterami</strong>

Czy będzie można robić zdjęcia podczas spektaklu?

Tak, ale z wyłączoną lampą błyskową. 

Czy można nagrać przedstawienie “Strażak Sam na Żywo”?

Tak, ale można nagrać tylko krótkie fragmenty na potrzeby mediów społecznościowych. Nie ma możliwości nagrania całego spektaklu.

Czy po spektaklu będzie można zrobić sobie zdjęcie z bohaterem?

Tak, jedna z bajkowych postaci, po spektaklu wychodzą na ściankę PR, żeby zrobić sobie zdjęcie grupowe z publicznością. Żeby zrobić sobie zdjęcie pamiątkowe, trzeba bezpośrednio po spektaklu, poczekać przy ściance PRowej.

Gdzie będzie można zrobić sobie zdjęcie z aktorami? 

W hall, mamy ściankę PRowa – specjalne miejsce do robienia zdjęć pamiątkowych. Tam 5 min po zakończeniu każdego spektaklu pojawia się jedna z postaci, który pozuje do zdjęć grupowych z dziećmi.

Czy można zrobić sobie zdjęcie na scenie lub z wozem strażackim?

Nie. Nie wolno wchodzić na scenę zarówno podczas spektaklu, jak i po jego zakończeniu.
Nie wolno robić zdjęć na scenie.

Procedury i zasady bezpieczeństwa podczas stanu epidemii

Co jeśli będzie kolejny lockdown lub nastąpi ograniczenie uczestnictwa w imprezie?

Jesteśmy przygotowani na kilka wariantów związanych z kolejnych fazami epidemii SARS-CoV 2 COVID 19.
W przypadku zaostrzenia epidemii i ponownych lockdownów mamy rezerwowe terminy w tych samych salach, w kolejnym sezonie teatralnym, tak, żeby w krótkim czasie przenieść spektakl na nową datę. Wówczas wszystkie bilety zachowują swoją ważność i nie będzie potrzeby ich wymiany. W przypadku takiej zmiany będą Państwo mogli samodzielnie zadecydować o zachowaniu biletów i uczestniczeniu w nowej dacie lub poprosić o realizację pełnego zwrotu za zakupione bilety.

Radzimy nie czekać z zakupem, aby móc mieć jak najatrakcyjniejsze miejsca na sali. Bilety w wielu miejscach bardzo szybko się wyprzedają, a w wielu miastach zagramy tylko jeden jedyny raz.

Limit uczestników i kategorie biletów.

Wszystkie limity oraz kategorii biletów z dniem 1 marca 2022 został zniesione.
Osoby, które zakupiły “Bilet dla osoby zaszczepionej” nie muszą okazywać certyfikatu szczepienia.

Gdzie mogę znaleźć ankietę zdrowotną?

W wybranych miastach może być niezbędna ankieta zdrowotna. Wówczas zostanie ona do Państwa wysłana na maila przez bileterię. Można wypełnić ją tylko online.

Jeśli na kilka dni przed spektaklem jej nie dostaniecie, prosimy o dokładnie sprawdzenie folderu SPAM oraz inne. Prosimy o też o śledzenie informacji dotyczących Państwa miasta na wydarzeniach dedykowanych, które znajdą Państwo na naszym Facebook’u, gdzie umieścimy ankietę, na 7 dni przed jeśli będzie konieczna tu https://www.facebook.com/strazaksamnazywo/events 

Nie mam ankiety w SPAM / INNE.

Prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki jeszcze raz. Jeżeli nadal nie mogą Państwo znaleźć ankiety, to prosimy o przyjście ok. 30 minut przed spektaklem. Na miejscu otrzymacie od nas ankiety do wypełnienia. Prosimy też o sprawdzenie informacji na wydarzeniu dedykowanym Waszemu miastu, które znajdą Państwo na naszym Facebook’u.gdzie umieści ankiete, na 7 dni przed jeśli będzie konieczna tu https://www.facebook.com/strazaksamnazywo/events 

Czy udział w spektaklu będzie bezpieczny?

Wszystkie nasze spektakle realizowane są w oparciu o aktualne zalecenia sanitarno-epidemiologiczne, z uwzględnionymi obowiązującymi limitami osób zaszczepionych i nie zaszczepionych. Spektakle, odbędą się tylko i wyłącznie pod warunkiem, że będzie to bezpieczne dla uczestników i aktorów i będzie na to zgoda władz. Podczas organizacji spektakli spełnimy wszystkie zalecenia sanitarno-epidemiologiczne. Prosimy mieć na uwadze, że spektakle “Strażak Sam na Żywo” NIE MAJĄ STATUSU IMPREZ MASOWYCH i nie są wydarzeniami z dużą liczbą uczestników. Dlatego prosimy o śledzenie informacji dotyczących Państwa miasta na wydarzeniach dedykowanych, które znajdą Państwo na naszym Facebook’u tutaj: https://www.facebook.com/strazaksamnazywo/events.

Co będzie jeśli moje dziecko zachoruje / będzie na kwarantannie?
Czy będę mógł otrzymać zwrot lub zamianę?

Niestety nie będzie takiej możliwości, ale w chwili zakupu biletów, nasze bileterie Ticketmaster i Eventim oferują specjalne ubezpieczenie w przypadku choroby, lub nagłej zmiany planów.

Ubezpieczenie Ticketmaster obejmuje:

zwrot kosztów biletu do 2 000 PLN, jeżeli nie będziesz mógł wziąć udziału w wydarzeniu ze względu na któryś z tych powodów:

  • nieszczęśliwy wypadek,
  • nagłe zachorowanie Twoje lub osoby bliskiej,
  • opóźnienie publicznego środka transportu, samolotu,
  • awarii samochodu w drodze na wydarzenie,
  • szkody powstałej w miejscu Twojego zamieszkania.”

Tutaj link do wszystkich informacji: https://www.ticketmaster.pl/feature/special/insurance.html?language=pl-pl 

Ubezpieczenie biletu w Eventim obejmuje:
zwrot 100% ceny biletu (ale nie więcej, niż 2500 zł na osobę), jeśli rezygnacja z udziału w imprezie nastąpi z powodu:

  • nieszczęśliwego wypadku ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego
  • nagłego zachorowania ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego (również na COVID-19)
  • śmierci ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego (również w wyniku COVID-19)
  • ciąży zagrożonej, jej powikłań lub wyznaczenia daty porodu na czas imprezy
  • minimum 2 godziny opóźnienia odlotu samolotu lub odjazdu pociągu czy autobusu, w dniu imprezy
  • …i jeszcze wielu innych. Wszystkie powody objęte ochroną ubezpieczeniową znajdziesz w Warunkach Ubezpieczenia i Karcie Produktu tutaj

Tutaj link do wszystkich informacji: https://www.eventim.pl/campaign/insurance
Dokonując zakupu w kasach sal nie ma możliwości ubezpieczenia biletu, przez co nie można starać się o zwrot środków w przypadku losowym. 

Udział widzów z niepełnosprawnościami

Czy dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności mają ulgę?

Osoby poruszające się na wózkach mają bezpłatny wstęp na spektakl. Wiąże się to z tym, że takie osoby nie zajmują pełnopłatnego miejsca. Takie zasady wyznaczył organizator.

Bilet dla osoby poruszającej się na wózku.

Dzieci poruszające się na wózku inwalidzkim mają bezpłatny wstęp i zajmują specjalnie wyznaczone dla nich miejsca. Liczba miejsc jest ograniczona. Opiekun musi posiadać wejściówkę. Prosimy o zgłoszenie chęci udział po przez formularza znajdujący się tutaj: https://help.ticketmaster.pl/hc/pl/requests/new.

W przypadku zakupu biletów w Eventim bilety dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępne są po skontaktowaniu się z Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem infolinii (+48 22 591 8383) lub adresu e-mail niepelnosprawni@eventim.pl. Prosimy podać miasta oraz godziny spektaklu, na który chcieliby się Państwo wybrać i ilość osób. Bileteria wróci do Państwa z informacji iloma miejscami dysponuje sala.

Wstęp i kontrola biletów / brak biletu / brak potwierdzenia transakcji

Co mam zabrać wybierając się na spektakl?

Prosimy o zabranie maseczki oraz wydrukowanego lub w formie elektronicznej (w telefonie) biletu na spektakl. Dodatkowo rodziców dzieci poniżej 2. roku życia prosimy o zabranie dokumentu potwierdzającego wiek dziecka.

Czy mogę mieć bilet w telefonie?

Tak, zalecamy tę formę okazania biletu.

Zgubiłem bilety / Nie mogę znaleźć biletu elektronicznego? / Mam tylko numer transakcji.

Jeśli dokonałeś zakupu  w bileterii Ticketmaster lub Eventim, twój bilet znajduje się na Twoim koncie internetowym. W każdej chwili możesz go wydrukować, lub pokazać go w chwili kont biletów, przed wejściem na spektakl.

Nie powiodła się transakcja zakupu biletu.

Nie prowadzimy bezpośrednio sprzedaży biletów, dlatego nie rozwiązujemy problemów z transakcjami zakupu i nie obsługujemy reklamacji sprzedażowych. Zajmuje się tym firma Ticketmaster oraz Eventim, która jest naszą dedykowaną bileterią internetową. Jeśli miałeś problem z transakcją i nie została sfinalizowana, najlepiej powtórz ją raz jeszcze. Jeśli nadal będziesz mieć problem, prosimy, skontaktuj się z bileterią.

Ticketmaster –  informację znajdziesz tu: https://help.ticketmaster.pl/hc/pl
Kontakt mailowy: https://help.ticketmaster.pl/hc/pl/articles/4402368373009

Eventim –  informację znajdziesz tu:https://www.eventim.pl/help/
Kontakt mailowy: info@eventim.pl

Jeśli masz pytania odnośnie biletów ze swojego zamówienia skontaktuj się z
Działem Obsługi Klienta:

Ticketmaster:
tel. 22 395 87 00 (poniedziałek – piątek w godz. 9:30 – 17:00)Eventim:
tel. +48 22 591 8383 (poniedziałek – piątek w godz. 10:00 – 18:00)

Kupiłem bilety, ale nadal nie mam ich na mailu.

Nie prowadzimy sprzedaży biletów, dlatego nie rozwiązujemy problemów z transakcjami zakupu. Zajmuje się tym firma Ticketmaster i Eventim. Prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki SPAM oraz INNE, ponieważ tam często trafiają zakupione bilety. Jeśli nadal nie ma tam biletów, prosimy o kontakt z bileterią. 

Ticketmaster – informacje znajdziesz tu: https://help.ticketmaster.pl/hc/pl
Kontakt mailowy: https://help.ticketmaster.pl/hc/pl/articles/4402368373009

Eventim – informacje znajdziesz tu:
https://www.eventim.pl/help/
Kontakt mailowy: info@eventim.pl

Jeśli masz pytania odnośnie biletów ze swojego zamówienia skontaktuj się z
Działem Obsługi Klienta:

Ticketmaster:
tel. 22 395 87 00 (poniedziałek – piątek w godz. 9:30 – 17:00)Eventim:
tel. +48 22 591 8383 (poniedziałek – piątek w godz. 10:00 – 18:00)

Kupiłem bilet papierowy – kiedy dojdzie?

Zgodnie z tym, o czym informują nasze bileterie Ticketmasteri: https://bit.ly/32tYfF7 oraz Eventim: https://bit.ly/3C2UtQV – bilety w wersji papierowej zostaną wysłane w ciągu 14 dni roboczych od daty sfinalizowania transakcji. 

Czy mogę zwrócić bilet, w przypadku choroby lub zmiany planów?

Nie ma możliwości zwrotu biletów. W chwili zakup biletów, nasze bileterie Ticketmaster i Eventim oferują specjalne ubezpieczenie w przypadku choroby, lub nagłych zmiany planów. 

Ubezpieczenie Ticketmaster obejmuje:

zwrot kosztów biletu do 2 000 PLN, jeżeli nie będziesz mógł wziąć udziału w wydarzeniu ze względu na któryś z tych powodów:

  • nieszczęśliwy wypadek,
  • nagłe zachorowanie Twoje lub osoby bliskiej,
  • opóźnienie publicznego środka transportu, samolotu,
  • awarii samochodu w drodze na wydarzenie,
  • szkody powstałej w miejscu Twojego zamieszkania.”

Tutaj link do wszystkich informacji: https://www.ticketmaster.pl/feature/special/insurance.html?language=pl-pl 

Ubezpieczenie biletu w Eventim obejmuje:
zwrot 100% ceny biletu (ale nie więcej, niż 2500 zł na osobę), jeśli rezygnacja z udziału w imprezie nastąpi z powodu:

  • nieszczęśliwego wypadku ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego
  • nagłego zachorowania ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego (również na COVID-19)
  • śmierci ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego (również w wyniku COVID-19)
  • ciąży zagrożonej, jej powikłań lub wyznaczenia daty porodu na czas imprezy
  • minimum 2 godziny opóźnienia odlotu samolotu lub odjazdu pociągu czy autobusu, w dniu imprezy
  • …i jeszcze wielu innych. Wszystkie powody objęte ochroną ubezpieczeniową znajdziesz w Warunkach Ubezpieczenia i Karcie Produktu tutaj

Tutaj link do wszystkich informacji: https://www.eventim.pl/campaign/insurance

Czy jest możliwość otrzymania faktury?

Tak. Sprzedażą biletów zajmuje się bileteria Ticketmaster i Eventim oraz w kasach sal.
W trakcie procesu rejestracji i zakupu biletu, trzeba podać dane do faktury. Więcej informacji pod tym linkiem https://help.ticketmaster.pl/hc/pl/articles/360020102214-W-jaki-spos%C3%B3b-mog%C4%99-otrzyma%C4%87-faktur%C4%99-za-zakupione-bilety-

W przypadku, gdy Użytkownik chce uzyskać fakturę za bilet zakupiony w Eventim, powinien w ciągu siedmiu dni od dnia dokonania płatności wystąpić ze stosownym wnioskiem na adres skrzynki elektronicznej: faktury@eventim.pl

Ubezpieczenie biletów / Zwrot biletu / Zwrot kosztów

Co będzie jeśli moje dziecko zachoruje / będzie na kwarantannie?
Gdzie i jak mogę ubezpieczyć bilet?

W chwili zakup biletów, nasze bileterie Ticketmaster oraz Eventim oferują specjalne ubezpieczenie w przypadku choroby, lub nagłej zmiany planów. 

Ubezpieczenie Ticketmaster obejmuje:

zwrot kosztów biletu do 2 000 PLN, jeżeli nie będziesz mógł wziąć udziału w wydarzeniu ze względu na któryś z tych powodów:

  • nieszczęśliwy wypadek,
  • nagłe zachorowanie Twoje lub osoby bliskiej,
  • opóźnienie publicznego środka transportu, samolotu,
  • awarii samochodu w drodze na wydarzenie,
  • szkody powstałej w miejscu Twojego zamieszkania.”

Tutaj link do wszystkich informacji: https://www.ticketmaster.pl/feature/special/insurance.html?language=pl-pl 

Ubezpieczenie biletu w Eventim obejmuje:
zwrot 100% ceny biletu (ale nie więcej, niż 2500 zł na osobę), jeśli rezygnacja z udziału w imprezie nastąpi z powodu:

  • nieszczęśliwego wypadku ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego
  • nagłego zachorowania ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego (również na COVID-19)
  • śmierci ubezpieczonego lub jego najbliższego krewnego (również w wyniku COVID-19)
  • ciąży zagrożonej, jej powikłań lub wyznaczenia daty porodu na czas imprezy
  • minimum 2 godziny opóźnienia odlotu samolotu lub odjazdu pociągu czy autobusu, w dniu imprezy
  • …i jeszcze wielu innych. Wszystkie powody objęte ochroną ubezpieczeniową znajdziesz w Warunkach Ubezpieczenia i Karcie Produktu tutaj

Tutaj link do wszystkich informacji: https://www.eventim.pl/campaign/insurance

Dokonując zakupu w kasach sal nie ma możliwości ubezpieczenia biletu, przez co nie można starać się o zwrot środków w przypadku losowym.


Czy mogę zwrócić bilet, w przypadku choroby lub zmiany planów?

Nie ma możliwości zwrotu biletów, jeśli nie został ubezpieczony. W chwili zakup biletów, nasza bileteria Ticketmaster oraz Eventim oferuje specjalne ubezpieczenie w przypadku choroby lub nagłej zmiany planów. Ubezpieczyć bilet możesz tylko w chwili jego zakupu.  Nie istotny jest status zaszczepienia osoby, która chce zakupić ubezpieczenie. Tutaj link do wszystkich informacji: https://www.ticketmaster.pl/feature/special/insurance.html?language=pl-pl 

Dokonując zakupu w kasach sal nie ma możliwości ubezpieczenia biletu, przez co nie można starać się o zwrot środków w przypadku losowym.

Współpraca / Media / Staż

Z kim się mogę skontaktować w sprawie współpracy?

Prosimy wysłać maila na:  info@goodwalk.pl.

Z kim się mogę w sprawie akredytacji?

Prosimy wysłać maila na: media@goodwalk.pl.

Jestem influenserem / prowadzę bloga / stronę informacyjną.

Prosimy wysłać maila na: media@goodwalk.pl.

Z kim się mogę skontaktować w sprawie stażu/praktyk, wolontariatu?

Prosimy wysłać maila na: info@goodwalk.pl.

Jeśli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na pytanie, chętnie udzielimy Ci odpowiedzi, wystarczy, że napiszesz do nas:

Facebook – https://www.facebook.com/strazaksamnazywo
mail – info@goodwalk.pl

Cyrk